Nummerbehoud voor uw Zakelijk Sim Only Abonnement

Stapt u over naar Tellora voor uw zakelijk sim only abonnement? Dan wilt u uiteraard uw vertrouwde zakelijke telefoonnummer behouden. Bij Tellora begrijpen wij het belang van continuïteit voor uw onderneming. Daarom maken wij het proces van nummerbehoud zo eenvoudig en naadloos mogelijk. Of u nu een zzp'er bent of een oplossing zoekt voor het MKB, uw professionele bereikbaarheid is bij ons gegarandeerd.
Hoe werkt nummerbehoud aanvragen?
Het aanvragen van nummerbehoud is een standaard onderdeel van onze service wanneer u een zakelijk sim only abonnement afsluit. Tijdens het bestelproces geeft u eenvoudig aan dat u uw huidige nummer wilt meenemen. Wij regelen vervolgens de gehele overstap met uw vorige provider, zodat u zich kunt blijven richten op uw bedrijfsvoering.

Nummerbehoud aanvragen
Voor het aanvragen van nummerbehoud hebben we het klantnummer nodig van uw huidige provider.

Monitoren van nummerbehoud
We monitoren continu de aanvraag van het nummerbehoud. Binnen 24 uur krijgen we meestal al reactie van uw huidige operator over de datum waarop uw nummer geporteerd kan worden.

Datum goedkeuring nummerbehoud
Is het nummerbehoud goedgekeurd door uw huidige operator dan krijgen wij hierover bericht en een datum waarop uw nummer wordt overgezet. We communiceren deze datum uiteraard met u!

Dag van portering
Op de dag van de portering blijven we de overzetting monitoren. Valt het bereik van uw oude provider weg dan is het tijd om de simkaart te verwisselen!

Geslaagde portering
Zodra de sim is verwisseld en het bereik zichtbaar is krijgt u een SMS bij een geslaagde portering. U kunt nu direct gebruik maken van uw oude nummer en nieuwe abonnement!

Meerdere nummers?
Heeft u meerdere nummers als bedrijf zijnde dan monitoren we alle nummers uiteraard en krijgt u van ons bericht zodra alle nummers succesvol zijn geporteerd.